Dressyr utvärdering.

Kan ju inte säga att dressyren gick nå bra. Men jag nådde ändå mina mål. 
Jag hade högre procent i både LC:1 och LB:1. Men varför gick det så dåligt då?
 
För att jag var jätte nervös och red inte som vanligt. Red knappt alls. Mest satt där och hoppades på att hon skulle gå lika bra som på träning. 
 
LC:1 gick dåligt. Kan inte säga jätte dåligt men inte okej heller. Så dåligt.. 
Jag var nervös och satt mest och studsa omkring i sadeln eftersom jag spände mig. 
 
i LB:1 blev det en miss med galoppen , Eo var utåtställd och fattade fel galopp vilket jag var väldigt sen att rätta. Det drog ner OTROLIGT mycket på poängen , synd när det annars kändes helt okej i LB. 
Hon var jätte fin på framridningen till LB också. Tack för hjälpen Louise. Hon var nästan lika bra som på träning och hon var mjuk och fin. 
Sen på banan var jag som sagt jätte nervös och förstörde för oss båda. Men det är bara att träna bort nervositeten.
 
Tack till alla som var där idag! Både som fotografer , tränare , familj och vänner!! 
 
 
 
 
/ felice
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0