Dressyren igår

Dressyren igår gick inte så bra.. Jag var inte riktigt vaken och var inte snabb nog i skänklarna + att Eo gick emot mig lite.
Men formen blir riktigt bra nu! Lille bebis.
 
Det är lite synd att Eo är så ung. Både Hanna och Ulle har sagt att om jag hade ridit en äldre ponny hade allt varit lättare. En ponny som kunde.
Typ med öppnor. Eo har aldrig gjort det förut, och inte jag heller. Men jag vet att när jag säljer henne DÅ kommer hon vara drömmhästen. Så håll ögonen öppna i tyå 5 år till!
 
Idag så blir det dressyr träning 12.00-13.00. Hoppas på lite mer power i lilla damen , och mig med. Sen så blir det att äta hos Karin sen åker vi till grums! Kommer bli hur grymt som hellst! Jippie :D
Bilder och information kommer ikväll när jag vet hur det blir med allt. Men jag tror att några redan vet vad detta handlar om. Och vissa vet inte alls. Men sånt är livet!
 
 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0