ELSA HAR TAGIT TYP ALLA TÄVLINGSBILDER PÅ MIG OCH EO

Tack bff för att du nästan alltid är med! 
 
men dessa bilder har pappa tagit : 
 
Idag startade jag bara LC. 
Det var den bästa starten jag ridit tror jag! Herregud vad fin hon var. 
Vi kom okej på första hindret , efter det fick vi ett stopp på 2an och efter det... då jävlar. Hahaha nej men då var jag sur och jag red som aldrig förra. Det höll ända till sista hindret då jag slappnade av lite för mycket så fick lägga på spöt för att hon skulle hoppa. Men över kom vi. Så totalt 4 fel och en riktigt snygg runda! 
Har fått massa komplimanger över hur mycket bättre det gick idag än igår! Tusen tack för det :) 
 
Känns som om jag kom ännu ett steg närmre att hitta Eo! 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0