Frågestund

 1. Vad fick er att börja rida?
Min familj har alltid gaft hästar så blev bara så.
2. När fick ni era hästar?
Jag fick Harry 29 juli 2009
3. Hur högt har ni tävlat?
LA hoppning, LA:2 dressyr och P80 fälttävlan
4. Vad fick er till att rida?
Samma som ettan typ blev bara så.
5. Vad är era långsiktiga och kortsiktiga mål?
Kortsiktigamål för 2012 är att nolla P70 fälttävlan, Kvala MSVB hoppning sen får vi se hur det blir;) Och i dressyr godkänd LA (Vilket vi har klarat förra året men vi har tappat en del sen då)
Långsiktiga mål (innan jag säljer honom) Att tävla P90 fälttävlan, MSVB hoppning och kvala MVSA och i dressyr är det SM eller i alla fall nat nivå.
6. Kan ni visa hur era stall ser ut?
Ja det kan jag.
7. Vad passar era hästar i för färger?
Harry passar i många färger typ dom flesta men röd är han fin i.
8. Info om era hästar?
Kan skriva om våran resa och om honom i ett annat inlägg.
/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0