Gå i sömnen

Mina gå i sömnen problem har kommit tillbaka. hehe..
Igår så orkade jag inte duscha så jag skulle göra det i dag på morgonen tänkte jag. Så drömde jag att jag gick till duschen och duscha. Och plötsligt vaknade jag 04.18 och ligger i min säng , helt klassblöt med handukar runt mig. Hahaha då har jag i sömnen gått och duschat!
Asså vad blir det.. haha
 
 
Igår så var jag på Hannas ridlägeravslutning. Det var verkligen roligt och jag blev jätte sugen på att gå. Ska övertala mamma :D
Har väl inte så mycket att blogga om just för tillfället.
 
Kan ju säga att idag så släpte vi ihop "Spiken" som Linas nya häst kallas och Eo. Eller dom går i olika hagar just nu , ska släppas ihop efter att jag ridit. Det gick jätte bra. Eo var inte ens fram till staketet och hälsa. Så intresserad var hon. Men då har hon ju stått med honom inne en natt också.
 
Nu på morgonen så har jag Lina och Louise, även Irma en stund gjort hinder. (y)
Kommer bli super ! Jag äger på träslöjd ;)
en ful bild från grusgropen. hehe
 
/ felice
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0