Harry och Millan

Hahaha känns jätte konstigt att skrova ett inlägg om hur det var att rida Harry , det är ju Louise som ska göra det! 
Haha jaja - Han var jätte snäll, dumma sig inte alls mycket! Lyssnade osv. Jag var väl inte så krävande heller men det kändes bra att det gick bra , då kanske jag vågar rida honom igen? ;) 
Både skrittade , travade och galopperade och han skötte sig exemplariskt. Haha fult ord.. 
Välkommen hem till regninga värmland Louise ! 
såhär såg det ut när jag red din häst igår :D : 
 
 
det blev inte så mycket bilder eftersom det regnade osv. Men här kommer några på Elsa och Irma och Millan
( ps. Jag var jätte duktig och snabbsmörjde efter att det regnat , duktigt va Louise ? )
 
 
här är fotografen till de snygga bilderna ( förutom när hon rider själv då ) 
hahahah tar man egopic med min kamera , då får man skylla sig själv! elsanordlind.blogg.se
 
 
/ felice
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0