Helgen

Helgen har vart intensiv och bra, har gjort mycket och det känns konstigt att det inte är skola imorgon av någon anledning! Jag har bla tävlat, vunnit min första blogg tävling och veckan som kommer blir också super!
Vi börjar väl på fredag, jag fota Felice när hon träna för Hanna eller "filma" mest men till mitt försvar sa Marlene fel till mig eller så missuppfatta jag henne;) Sen fota jag Elsa efter också när hon träna där blev det dock inte lika mycket bilder då det regna lite under träningen i perioder.
Lina kom på fredag kväll och sov här, va med på tävlingen på lördagen.
Fina ponnyn efter första starten, fick 0 fel i första LB:en och 4 fel i den andra men allt gick dåligt i den mer text+ mer bilder kommer immorgon i tidsinställt vid 13 blir det.
Sen var jag med Lina och hämta hennes nya häst:)
Idag har vi byggt hinderstöd vi hat gjort fyra stycken nu  och dom är riktigt fula med olika färger på träet men med målning blir det nog riktigt bra! Imorgon ska jag, Felice och Elsa fixa hinder. Resten av veckan blir också bra, på tisdag ska jag förmodligen va med Zanne och kanske träna. På onsdag åker jag nog till Julia och sover där då jag ska med henne till Göteborg på torsdag:D Och på fredag tränar jag dressyr, helgen är inte planerad men blir väl kanske nåt roligt?
Bilder från Felices träning kommer imorgon i tidsiställt.
/Louise
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0