Kollar på film

Jag sitter och kollar på massa filmer från mina och eos starter tillsammans. 
Det syns att varje gång går det bättre och bättre! Nej men vi kommer inte alltid hem med rosett. Vi kommer sällan hem med rosett till och med. Har 2 rosetter från LD+5 och en eller två från LD. Mer har jag inte från lokal tävling. Men när jag sitter och kollar på filmerna så ser jag hur bra det har gått ändå. 
Grattis till er som alltid kommer hem med rosetter. Själv är jag supernöjd med att komma hem efter en bra runda.
 
 
Aaa synd att jag la en volt. Men det var ändå mitt fel och då vill jag inte att Eo ska få ta den smällen och hoppa jätte snett. Hon kanske hade stannat då och i så fall skulle jag ha ångrat att jag inte la en volt istället.
GRYM RUNDA ANNARS!
 
/ felice
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asfin runda Önskar ja red lika snyggt som du :o) det är nog många som får så många rosetter på så kort tid som du haft E-o! Lycka till

2012-07-30 @ 14:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0