Min dröm-häst.

Jag har min drömhäst klar i huvudet. Eller det har jag alltid haft , fast dröm ponny.
När jag var liten såg min dröm ponny ut som så att det var en c-ponny , vit , vallack , 13-14 år.
Så blev det Eo. d-ponny , brun , sto , 8 år. Inte riktigt som planerat , men för mig är hon en drömponny ändå! ibland..
 
Nej men min drömhäst ser ut som så att det ska vara en skäck. Hellst svart och vit. Den ska vara bred över ryggen och ganska kraftig samtidigt som den är smidig och lätt. Den ska vara pigg men aldrig dum. Lixom suga hindrerna och man ska vara tvungen att hålla in istället för att öka om ni fattar ? VILJA. Haha när jag läser min drömhäst nu så tänker jag på Olivia wesliens ponny. Jag tränar ju med henne och har absolut sett ponnyns både bästa och sämsta egenskaper.
Dom är sjukt fina tillsammans och jag hoppas på att när jag går över till storhäst , kunna ha en lika fin häst som hon har ponny!
 
Två bilder som jag hitta på google. Förmodligen är dom från träning med Ulle i gräspaddocken ;)
 
Men just nu så trivs jag bra med Eo-Peo , och jobbar på med henne! Hon kommer bli lika fin som Olivias ponny!
 
 
Peo är inte så ful hon heller!
 
/ felice
 
 

Kommentarer
Postat av: Clara - TopElite

Ha en fortsatt bra dag! Kika gärna in på min blogg, tror inte du kommer ångra dig! ;-)
Kram

2012-07-10 @ 19:25:38
URL: http://topelite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0