Mobilbilder

mobil bilder från igår när jag var i stallet och pussa på Eo. Som igår fick vila.
 
 
tänkte även passa på att tipsa om filmen god bless america för alla lite #YOLO människor. Nej men den är riktigt bra, det var faktiskt Olle som tipsade mig om den när vi prata om att om man visste att man skulle dö , vad man skulle göra då. Så sa han något om filmen som handlar om just det. En som gör massa saker för han vet att han ska dö. Hahah ja folk utan humor alls kommer bara tycka den är konstig. Säkert bara jag och Olle som tycker den är bra ändå. Haha ja..
 
förövrigt så kommer jag idag att åka till stan nu på morgonen , sen på eftermiddagen kommer hovslagare och på kvällen ska jag på terräng träning :) ROLIGT ROLIGT.
 
Ni får ha en bra dag mina vänner !
 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0