ont överallt

Idag så red jag och Louise barbacka. Började med att grannens häst hade rymt från hagen så skul´le vi få in den. Och ridturan sluta med världens snyggaste avramling! Hahaha
 
Kan ju bärätta om min snygga avramling.
Jag och Louise red på vägen i skogen , skritta på långa tyglar och pratade. Plötsligt hör Eo något i skogen och skvätter till och springer frammåt. På detta så åkte jag bak så jag låg på Eos rumpa med min rygg. När hon sprang så åkte jag av från rumpan och ner på marken. ASSÅ JAG RAMLA AV GENOM ATT ÅKA BAK!
´HAHAHAHA.
 
det gick bra med mig , landade på ryggen och fick sån där - nej jag kan inte andas chok, Men sen gick det bra och man kunde ju inte annat än skratta.
 
Nu i efterhand , ca 4 timmar senare så har jag oni i både rygg och bakhuvud :(
 
/ felice
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0