Resultat

LD:
känndes fin på framridningen / framhoppningen. Kom in på banan och Eo tveka på första hindret men sa till henne och hon hoppa. 2 blev stelt   3 - 4 hindrerna flöt på 5 - 6 - 7 blev bara jätte onstiga språng. Och på sista hindret vägrade hon. 
Så 4 fel i LD. 
 
LC:
Pigg och frammåt på framridningen, dock sprang hon med huvet rakt upp och var hur ful som hellst.. På framhoppningen var hon inte så bra i början men blev bättre i slutet. Vägrade en gång där. 
Inne på banan blev det jätte konstigt i galoppen. Vilket gjorde att vi fick 1 stopp på första hindret. Eo snällhoppade 2an och vi rev 3an. Sen skärpte jag mig och red bra och allt flöt på 4 - 5 - 6 sen blev det i stopp på vattenmattan. Hade dock inget med mattan att göra utan var bara dålig på att lägga till ben. Sen sista hindret. 
 
Kan väl knappast säga att jag är nöjd med någon av rundorna. Men är faktiskt mest nöjd med LC. Kanske är det för att jag klarade mitt mål där och blev inte utesluten? Jag red även bättre där och vi hamnde mer i takt. 
 
Tusen tack till alla som hjälpt mig under dagen! :) Och för alla snälla ord när det går dåligt. 
 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0