SUNNE

idag så skulle jag ha varit i sunne på sunnevattenland. Men så blev det inte för när jag vakna så spöregnade det. Men nu skiner solen -.-'
 
Men men .. har varit iväg och plockat jordgubbar med familjen och nu ska jag ut och gunga med min lillasyster. 
 
Dagens ridplaner ser ut som så att först så ska jag fota Elsa och Pia. 
Sen ska Elsa fota mig och Eo. 
Blir bara bilder från marken och lite skrittbilder , då hon ska gå ett lungt pass idag :) 
 
Sen så byter jag om från klänning ( som jag ska ha när vi fotar ) till ridkläder och går bort till Louise och rider Harry ... Ojojoj. Hahaha nej men jag hoppas att det går bra! Ska väl inte jobba honom på något sätt mer än att han får röra på sig. Åh han är ju så liten , bara lilla louise som inte ser stor ut på honom ;) 
Blir kanske mycket skritt - trav övergångar , vad tycker du om det Louise ? 
Elsa följer nog med och går med mig eftersom vi ska åka hem tillsammans. Hon kanske tar någon bild så får Louise se på fin fina häst :p 
 
 
De tre hästarna som skall ridas idag : 
 
 
/ felice
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0