Taktik för idag

Det känns verkligen bra att jag kan banan! 
Första hindret är lååångt ifrån de andra , vilket jag inte riktigt förstår mig på. Undra hur många hästar som kommer hoppa första hindret sedan komma runt dungen och se en massa hinder och publik och massa och bara WTF. haha nej men det blir nog bra. 
Den är inte så jätte svår , förutom en sväng och sedan vattenmatta / räcke. Annars är det väldigt långa vägar, vilket är dåligt i mitt fall då både jag och Eo har ganska dålig kondition. 
 
Men jag kommer att rida korta vägar, inte ta ut dom till max för då kommer inte jag och Eo orka ta oss runt hela. Jag ska låta henne rulla på i galoppen och sedan plocka upp henne innan hindret , och- sitt - sitt - sitt - BEN - eftergift - galoppera på
 
Är faktiskt inte helt säkra på att vi kommer runt LD banan felfritt. Då Eo blir väldigt lat i solen. Haha men jag ska rida med ben hela tiden och hoppas på det bästa. 
 
I LC hade jag som mål att inte vara utesluten i grunden. Får väl se hur det går :)
 
 
/ felice
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0