Tink

Tink är en c-ponny på 11 år ( ? )
Det är Karin som äger honom och våran familj är halv fodervärdar. Alltså vi betalat halva honom :) 
Jag har bara ridit honom en gång och han har stått hos oss sen lördagen den 14e juli.Så inte särskillt länge. Men kan berätta vad jag fått för intryck och vag gamla ägaren sagt. 
 
Han har stått på en liten ridskola förut. Det var en galopp ridskola , men han var för lat för det så han användes mest som handikappsponny. haha.. 
Han hoppar ALLT med en ryttare som kräver det. Dock är det farten mellan hindrerna som är problem. Han är väldigt lat. Har tävlat LC med placering. Är nog den snällaste man kan få tag på om man inte kräver något. 
 
Vet inte vad jag ska säga mer.. den tjockaste c-ponnyn jag någonsin sett tror jag.. Hahaha :) 
 
 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0