Tjuvkikat på banan.

Är det olagligt att kunna banan innan alla andra ? Hehe jag är busig jag. 
Nej men jag har faktiskt varit på krk idag och byggt bana. Fick även lägga till egna synpunkter och lite saker ändrades efter de. Typiskt mig ;) 
Har även snackat med Filip som kommer att hjälpa mig på framridningen. Har även redan fått lite tips av honom. Super snällt! :) 
 
Idag så red jag barabacka. Skrittade mest men Eo var pigg och fin. Väldigt skvättig med inget att göra åt saken. 
Juste... 
Jag har klippt Eos man. :( 
HAHAHAHAHA det blev jätte kort och jätte ojämt med jag tvningade mig själv att lägga ner saxen så hon skulle ha nån man kvar. Är lite orolig för hon måste ju ha knoppar i dressyren nästa helg. Hoppas det växer bra på en vecka ;) 
 
så här kort är den nu.... 
 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0