Vänner

Ibland inser man hur många av ens vänner man har haft negativa fördomar om innan man lärt känna dem. Tänk om  man känt alla på tävlingar man är på så mycket roligare det skulle va, tex i hoppningen jag vet vilka de flesta är säger väl grattis om det går bra och jag ser dem komma med en rosett tex. Men man menar det inte riktigt, jag vill inte säga att jag inte menar det men jag är verkligen inte glad för att det gått bra för den utan mer okej det gick bra "grattis" lixom. Jagr  tycker faktiskt jag har blivit bättre på att ta kontakt med människor, går dagen var verkligen roligare när man hade någon att rida fram med skritta av med och stå och prata med vi transporten och att jag aldrig träffat denna person förut är inget som stör mig, hon var jätte snäll och trevlig och vi trivdes tillsammans och våra hästar haha Harry blev för älskad!  Alla ska vi ju skritta av våra hästar då kan man väl lika gärna skritta av tillsammans man kommer alltid på nåt att prata om, vi häst människor är ju proffs på att berätta om våra hästar och vad vi gjort osv;)
Jag ska faktiskt försöka va mer öppen för att lära känna nya människor i framtiden livet blir så mycket roligare då, hejdå va blyg hej va oblyg (haha finns det ordet) och lära känna nya människor!
/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0