Åsiktsinlägg

Är inte så  ofta jag skriver åsiktsinlägg men ibland som nu har jag nåt jag vill skriva om och då gör jag det.
Det här inlägget kommer handla om tränare, hur ska dom vara?
Under den tiden jag har haft Harry har jag bytt tränare mycket pga av olika anledningar. Som det är idag tränar jag för olika trtänare i olika grenar men jag känner att jag hittat dom tränarna jag trivs med och som är bra.
Och vad är då en bra tränare? Det är ju såklart olika från person till person vad man tycker. Men jag tycker en tränare ska va på en men ändå  va positiv och ge beröm när något är bra, man växer aldra mest av beröm så är det! Dock ska tränaren inte säga något är bra om det inte är det och bara låta det gå förbi bara för den vet att det kan bli jobbigt att "fixa" det. Det har jag vart med om sådan man inte märker själv och sedan kommer som en stor "chock" när man byter tränare oh allt går åt skogen. Att byta tränare kan va jobbigt eller i alla fall att byta från en som inte har brytt sig om små saker till en som gör det och det är det som måste göras om man ska gå hela vägen, det kan kännas riktigt jobbigt när hästen har gått "bra" men ändå inte det bästa och vägen dit är sjukt jobbig och hästen går jätte dåligt. Men så är det ibland och det är bara att bita ihop det är oftast när dom jobbigaste perioderna är över det blir som bäst! Som det ser ut nu kommer jag fortsätta träna för dom tränarna jag tränar för dom är bäst!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack detsamma :)

2012-06-06 @ 21:48:24
URL: http://sveaintheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0