Bra dag

Idag ska bli en bra dag! Och den har redan börjat bra med att jag vakna av att SOLEN titta in genom min rullgardin.
Det var vid kvart i 9 och helt okej! :)
 
Igår skulle jag ladda ner gimp på nya datorn. Det gick ju sådär.. nu har jag allt utom gimp om vi säger så ;) haha ja jag får nog be någon om hjälp helt enkelt.
 
Idag ska jag träna ikväll. Också ska jag och Elsa göra en ny header till henne, får se hur den blir utan gimp. Sen ska vi kanske till stan / hööks :)
 
Tänkte även berätta en rolig sak! Eller aa för mig så är det roligt.. men ni bryr nog inte så jätte mycket ;)
Sen jag var hos skolsyster för några månadersen så har jag gått ner 3,5 kg! Varför detta då? JO
 
Jag äter lite i taget, regelbundet.
Jag rider varje dag.
Jag springer ca 3 gånger i veckan.
Jag cyklar till och från stallet ibland.
Jag håller igång och undviker godsaker.
Jag äter bara lite kolhydrater på kvällen.
 
Dock hade jag ju lite att ta av också ;)
Är faktiskt ganska stolt över mig själv. Min dröm siffra är att gå ner 2 kg till. Får se hur det blir :D
 
/ felice
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0