Dagen

Kommer bli en intensiv dag idag. Först kl 10 så åker jag och elsa till Pia så ska jag hjälpa henne med hoppningen , har faktiskt planerat en övning till dom ! Den kommer att gå ut på att "fånga" Pia så mycket som möjligt, ta många och små galoppsprång och BJUDNING. inte för att Pia inte hoppar utan för att hon springer så. Så det kommer bli riktigt kul att plåga henne lite! Asså Elsa då inte pia ;)
Kommer både Film och bild på det sen om vädret är okej!

Sen ska jag vara lite duktig och med Louise GÅ hela trossnäs varvet med hästarna. Vi jobbar ju på stadsloppet n'sta år så behöver lite motion! Haha herregud vad ont jag kommer ha efter det..
Och efter det så blir det förmodligen ett pass på denna snyggning som jag ska rida hela veckan!

tänkte att jag lägger ut planering för båda hästarna ikväll ? blir bra? Kl 19.00 säger vi!

/ felice

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj! Det låter som en hård dag! Jag försöker göra en sak varje dag så jag värkligen kan njuta av den saken och längta till nästa sak!

2012-06-18 @ 17:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0