Dagens ridpass

Blev en ridtur med Felice och Eo typ igenom grus gropen och sen på en stig och igenom grusgropen igen. Känner seriöst att jag inte har nåt att skriva gör typ inget med Harry längre, tyvärr mina tankar har redan lagt  ner tävling men jag ska tävla bara att jag kanske inte är så motiverad just nu men ska försöka skärpa mig rida min häst ordentligt. Göra nåt av passet och inte bara rida omkring. Vill verkligen träna terräng om det går bra i helgen  och han hoppar annars tror jag att jag struntar i det. Men ska i alla fall träna mer hoppning för Johanna:)
/Louise
 

Kommentarer
Postat av: frida

Hej!

GRATTIS!! Du kom tvåa i min frågesport, maila mig med ett inlägg som du vill ha till gästbloggen! [email protected]

//Frida :D

2012-06-24 @ 21:22:30
URL: http://michaelsenfrida.blogg.se
Postat av: frida

Hej!!

GRATTIS, du kom tvåa i min frågesport! Maila mig inlägget du vill ha till gästbloggen på [email protected]

//Frida :D

2012-06-24 @ 21:24:12
URL: http://michaelsenfrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0