Dåligt med bloggande

Har varit riktigt dåligt med bloggande från min sida ett tag har helt enkelt  inte hunnit eller orkat har varit sjukt trött och är fortfarande då jag inte kan sova ordentligt vet inte varför men ska sova nere ett tag på en hårdare madrass och hoppas det blir bättre, kul att jag ska upp 3 imorgon då. Men longerade och red Harry igår egentligen skulle jag bara longerat men blev så ridsugen så red barbacka i mjukisbyxor, hade helt klart världens snyggaste outfit! Harry var lite busig igår i vänster skulle ha absolut inte fatta gallop eller gå fram för skänkel och bocka när man skänkla efter nån ful trav gallop bytte jag till höger där han gick hur bra som helst att samla och att öka och även formen var super. Jag tänker då har han väl testat färdigt och går bra byter till vänster och han börjar bocka igen den lilla tokiga ponnyn! Men efter lite bocksprång osv gick han bra;) Idag rider jag nog i skogen med mycket trav och gallop blir nog ingen bloggning i kväll för Julia kommer och vi ska packa inför imorgon och sen gå och lägga oss tidigt är tanken i alla fall;) Imorgon blir det trollhättan och jag hoppas det går bra och att vi kommer runt terrängen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0