Dressyr träning

Kl 1 idag blir det dressyrträning. Jag hoppas hon sköter sig´.
Jag är förövrigt lite besviken på mig själv som har glömt både LC:1 och LB:1. haha ska plugga lite program nu så ska jag åka till stallet sen.
Värt inlägg..
 
Kan jú också säga att filmerna från träningen är inget att se , då de bara blev 6 filmer , en är när mamma tror hon stängt av kameran men det har hon inte ;) och de andra är ganska tråkiga och på samma "övning". Så de var ju lite synd. Men ja... Det kommer att komma film från Kil hoppas jag :) det beror väl lite på hur det går osv ;) haha
Sa jag igår att jag har lyckats ladda ner GIMP? det har jag i alla fall så har nu börjat på ny header. Ska se om den blir klar ikväll kanske ?
 
¨nej men ha en fin dag så hörs vi sen!
/ felice
 
hahaha 2 fina bilder som inte hörde ihop med varandra på något sätt..
 
/ felice
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0