Duktiga ponnyn!

Idag var Eo super duktig!
Vi hoppade kombination där mellarsta hindret var i alla fall över 1 meter. Och Hinder som var 115 osv. Övade också lite omhoppningssvängar. Jag var väldigt nervös på de "större" hindrerna , vilket gör att eo också blir det , men när hon väl hoppat det en gång så går det super sen. Och ner Ulle höjde och sa att bara jag skulle komma jag bara : waaa?
hahaha :)
ja det var riktigt roligt idag i alla fall! Ëlsa filmade lite men det var dåligt med batteri men filmerna kommer imorgon!
 
Imorgon så skulle jag ha ridit med Linnea ju , med det blev inte så :( jätte synd! http://www.karlstadsryttarna.devote.se/
heter hennes blogg föresten , kika in där det är en jätte bra blogg som 2 GRYMMA tjejer driver!
 
Ska istället träna lite lydnadpå förmiddagen och sen på eftermiddagen drar jag vill Åmål! Spontan tripp till Åmål med min pappa , min syster / mina systrar och kanske elsa! roligt faktiskt . vi ska köpa glass och sen får man väl se vad man kan göra i åmål lixom.. men det ska bli sol och 18 grader. det ska bli riktigt kul att göra något med min pappa.
 
Nu ska jag väl ta och göra några tidsinställda inlägg till imorgon och sen ska jag se på svampbob samtidigt som jag dejtar kudden.
 
/ felice
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0