FLÅT

nej men seriöst så har jag inte hunnit blogga då blogg.se appen inte funkar.

Igår sov Linn hos mig sen på morgonen så drog hon på fotboll och jag somnade om och sov till halv 1. Bra felice bra.. Sen åkte jag till Hööks och färjesta shoppen och chell. Blev lite olika saker med , men bland annat denna grimma:


sjukt gullig!
Sen så åkte jag till stallet och red och allt sånt , Louise gick med när jag red. Blev en kort tur barbacka. Och imorgon blir det dressyr träning , roligt roligt! Hoppas hon sköter sig lika bra som förra gången.
Nu på kvällen så var jag med Elsa och vi var ute och prata och gjorde inget, såg öven på film innan det. Sen åkte jag till far min.

förövrigt så ska jag göra lite tidsinställda inlägg och sen se på svampbob och äta ananas. Haha ha det bra ! :)


/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0