Födelsedag!

Idaq fyller min underbara syster 4 år!
Jag kommer ihåg när du föddes, du var tidig och ingen var berädd så därför är du född i skåne ;) haha. jag själv var på ridläger och fick veta det på vägen hem. Jag kommer ihåg hur Elsa , Lovisa och om det var Emilia (?) som satt bak i bilen och fick höra mig skrika av glädje , sen försökte jag lura dom att jag hade fått en kattunge istället för syster. haha..
Du är den gosigaste systerna man kan ha som varje dag ger mig kram och säger - du är min bästa vän felice!  
Grattis till dig hjärtat mitt, hoppas du får en super dag för det är du värd!



världens gulligaste NU 4 åring!

/ felice

Kommentarer
Postat av: Irma

Det var jaaaag som var med ;D

2012-06-17 @ 19:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0