Gårdagen

Gjorde ett inlägg om dagen vilket det var igår men av nån anledning kom det inte upp på bloggen så nu skriver jag det igen:)
Somsagt igår slutade vi en timme tidigare än vanligt så jag och Ebba åkte till stan en timme typ, blev ett par solglasögon bilder kommer. När jag kom hem hjorde jag ispåsar till Harrys ben, sen blev det ett dressyr pass på Harry. Ibörjan gick han galet bra men sen kommer det som gör mig så besviken att han måste hitta nåt att va rädd för just denna gång ett bord och två stolar så då gick allt dåligt för han bara spände sig osv men gjorde enkla byten och mycket övergångar så han skulle lyssna på mig och att jag skulle bli mjuk i handen. Red igenom programmet en gång och det gick helt okej.
Vid tio ska jag och Felice rida sen vi ett drar vi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0