Gårdagens ridpass + dåligt bloggande idag.

Idag kommer det bli dåligt bloggande , och allt är blogg.se fel. Att inte appen fungerar.
Ska fira min midsommar som så att jag kl 10 åker till stallet och klappar på hesten min ;) nej men fixar i stallet osv.
 
Sen så åker jag till mamma och äter lunch med henne , då kommer kanske Linn också , får se :) Sen ska jag till familjen örnborn och fira kvällen där.
Kanske blir en bra midsommar ändå.
 
TREVLIG MIDSOMMAR! :)
 
bild från igår , då jag red barbacka med Lina. Jobbade henne lite men blev mest skritt Sheridan var svår att sitta kvar på i traven om vi säger så ;) 
Vad tycker ni om min matchning med rutiga byxor och randig tröja då? hahah gu va fult!
 
/ felice
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0