Hallo Hej

Tänkte börja med att säga varför jag inte bloggat, och det är som så att jag inte har hafy lust.
Har bara blivit irriterad på nya blogg.se, försökte blogga förut men blogg.se ville inte ladda upp bilderna.
 
Idag så red jag och Elsa Pia först. Det gick väl inte så jätte bra om vi säger så.. Tänkte att om det går att ladda upp billderna så kommer dom imorgon i tidsinställda inlägg! Men kan inte lova något...
 
Sen red jag med Louise och det har ju ´hon redan skrivit om.
Åh vad tråkig bloggen är nu.. Vad vill ni läsa om? Ny header är på g.. men jag förstår mig som sagt inte på nya blogg.se.
 
 
 
Kommer även komma en utvecklingsfilm med mig och eo imorgon. Men jaaaa...
 
Ha det bra puss och hej leverpastej.
 
 
bild från kil :)
 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0