Hemma

Kom precis hem från en rolig stund med Olle!
Åh att han alltid får mig på så bra humör, nu kommer jag vara glad i flera dagar fram över. Kommer typ dö när han åker till skåne i 3 veckor..
 
Vi åkte till stan och sen till råtorp. Vad gjorde vi ? haha typ inget , satt tystsa på en varsin del av bussen ;) haha nej vi har skrattat och pratat och kollat i affärer :)
 
Så nu kom jag hem för en stund sen , nu ska jag laga mat, sen ska jag sminka mig och fixa allt inför fotograferingen som är kl 5. Så är i stallet kl 15.30 eller 16 typ.
 
Efter det så ska jag fota Louise och Millan och efter det så ska jag hem , blir kanske att se någon film. Kanske med Linn eller Linn och Elsa , pratade vi på igår. Men vi får se :)
 
 
nu ska jag laga lite mat! :D
 
/ felice
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0