Hoppningen idag

Kändes inte så bra då. Kändes som att hon inte lyssna på mig. Men både hon och jag gillade inte underlaget på framhoppningen. HAHAH man får kanske inte säga att det beror på det ;)
Nej men när det är löst i marken så vågar inte Eo ta för sig lika mycket. Inte för att det var det som var problemet då men ;)

Blev ett stopp i 90 cm , då jag själv inte orkade driva på och kom också väldigt vingligt.
80 var vi felfria :) Tyckte dock att jag inte kom ner i sadeln lika bra där som i 90.

Så det var både plus och minus i båda rundorna :) Känns ju bra att ha hoppat dom där "speciella" hindrerna till kils-meetinget nu.

Tror förövrigt att jag ska lugna ner mig med tävlingar nu. Lägga pengar på träningar..
Inte sluta tävla men kanske inte så man tävlar varje helg. Vill ju att det ska blir något speciellt om ni förstår :)
Tycker att det är kul, men jag har 5 år på mig med Eo, så nu i början så ska vi lära känna varandra tänker jag. Och inte skynda med klasserna . Massa säkra LD:er vill jag ha! Sen kan man ju starta några LCer men inte bli besviken. Men MASSA MASSA MASSA LDer!

/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0