Julia Johansson.

Jag är sjukt glad över att vi är vänner, att vi blev vänner. I början av detta året visste jag inte vem du var. Vi tränade tillsammans en gång och jag såg dig för första gången men du var ingen speciell bara en av alla andra. Vi träffades igen efter ett par månader denna gång på Kils banhoppnings träning, haha det där fula "hej" som man typ säger till sånna man halft känner så var det då. Av någon anledning brydde du dig om hur det gått för mig så du skickade på fb och fråga, jag skrev som det va och helt plötsligt skrev vi om allt möjligt. Jag gav dig mitt nummer då jag skulle ut i stallet, vi fortsatte smsa om bokstavligen inget. Men vad gjorde det, vi fortsatte smsa om allt och ingenting haha vet inte hur många hur onödiga sms vi skrivit. Jag skulle testa en ny tränare och hade funderat på Johanna, du skulle träna för henne och jag hängde på. När vi väl var där var det som om vi redan kände varandra jätte bra och vi skrittade både fram och av tillsammans.Efter det träffades vi inte på ett tag men sen följde du med till Trollhättan när jag tävla och vi lärde känna varandra ännu bättre. Det är helt sjukt det känns som om vi har känt varrandra i flera år, kan inte fatta att vi faktikst bara träffat varandra 5 gånger. Men det som är mest sjukt är nog hur bra vän man kan bli med någon man träffat 5 gånger.Tänk om du inte hade skickat det där meddelandet på fb, det hade inte vart bra! Jag älskar dig och du är underbar<3
P.s vi måste ses snart!
/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0