mini lördag

idag har det verkligen känts som lördag! Eller vad tycker ni? :)

Imorgon så kommer bli en soft dag. Har i och för sig varit det hela veckan i skolan asså.

Måndag - sista lektionen inställd.
Tisdag - första , tredje lektionen inställd och sista lektionen så sluta vi jätte mycket tidigare.
onsdag -  lediga
torsdag - matte, inställd slöjd och sen svenska där jag är klar med arbetet :D

imorgon slutar jag 12.40 , det bästa med att sluta så tidigt är att Louise inte gör det ;) nej då!

Imorgon blir det banhoppningsträning på kil. Det var inte meningen från början , utan det fick bli så för att jag vill hoppa ute hindrerna på kil innan kils-meeting. Så jag hoppar 80 & 90 cm imorgon. Elsa ska också med med Pia.
Jag hoppas även på att Louise åker med och fotar :)



/felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0