Om Eo vore till salu.

Jag satt och kollade på hästnet förut och tänkte på att vad ska man skriva när man gör en annons?
Typ såhär skulle min annons om Eo vore till salu se ut:
 
 
Typ: D  -  Inriktning: Allround  -  Kön: Sto  -  Födelseår: 2003
Namn: Oh My Pretty Eowine
 
ska nu sälja min pärla därför att.........
Eo är ett snällt sto som gör allt för rätt ryttare. Kan dock vara bestämd och kräver därför en minst lika bestämd ryttare.
Hon är en ponny som blir vad du gör henne till. Hon har med förra ägarna tävlats till och med LA hoppning och med mig LC+5. Hon har också gjort bra ifrån sig på dressyrbanan , men behöver där en mycket bestämd ryttare då hon tröttnar annars. Hon har även hoppat lite på terräng träningar vilket hon tycker är jätte kul!
Hon är en maxad d-ponny ( 148 cm ) och snäll i all hantering så som klippa , lasta , sko osv. 100% trafiksäker.
Hon passar perfekt för den yngre ryttaren som vill lära sig och tillsammans med Eo växa i klasserna. Hon har en mycket fin teknik och en enorm personlighet, vilket gör henne till en väldigt speciell ponny som sticker ut på tävlingsplatsen.
 
 
haha nej men vet inte och jag behöver ju faktiskt inte tänka på det eftersom jag INTE ska sälja henne!
/ felice :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0