På väg hem och här kommer resultatet.

Dressyren: Gick riktigt bra faktiskt fick 61.5% vilket jag tycker är väldigt lågt håller inte med om vad domaren skrivit på många ställen och hon skrev även konstiga saker som jag inte vet vad hon menar med tex G tydlig i en gallop fattning vad kan det betyda? Kanske att det var en tydlig fattning men då skriver man tydlig fattning inte G tydlig eller det kanske betyder ganska tydlig fattning!
Hoppningen: Kändes super på framridningen på banan red jag inte lika bra och höll inte ihop honom lika bra så 4 fel ett pet.
Terrängen: Ett stopp på tvåan som var en halvt liggande röd grind som var på lite sne mark så tror det kan ha vart det. Sen fick vi tyvärr tre stopp på trean som var en stock med grav under så blev utesluten.

Men är nöjd är trots allt min första P80 och första gången jag red terräng bana borta och det var trots allt "riktiga" stopp och inga springa bredvid så jag red så bra det gick och det hjälpte inte så är nöjd över min ridning osv:)
Bilder och film kommer:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0