Planer

Idag så ska jag med Elsa till Pia på morgonen. Om det inte regnar allt för mycket så ska hon rida dressyr. Jag tar inte med kameran eftersom det regnar så :/
 
På eftermiddagen så ska jag och Moa rida kanske :) Hon Sheridan och jag Eo-Peo.
 
Sen blir det pappa vecka! Jag åker till pappa och har min semester där i 1 vecka. Satsar på att träna och tävla mycket ;)
Nej men jag hoppas att vi tar oss iväg någonstans bara över dagen typ. Kanske Göteborg ? Goaste staden i världen! Hänger med lite göteborgare och köper glass ;) nej men jag vet inte vad vi ska hitta på. Kanske ner till strömstad, men jag vet inte hur vi ska hinna det.
 
Veckans planering ridning:
 
Måndag - rida med Moa. Om inte jag rider med henne så ska jag jobba Eo i skogen.
Tisdag - Förmodligen klättra i grusgropen för konditionen på både mig och Eo är dålig nu.
Onsdag - rida med Linnea
Torsdag - dressyr träning
Fredag - LC mini derby i kil
Lördag - LC i kil
Söndag - lungt pass, kanske barbacka
 

 / felice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0