Ponny till salu ?

Nej men nära på för idag var Eo INTE rolig.. Inte ett dugg.
Hon var superduperpigg. Förövrigt så var vädret inte roligt heller. Det har regnat precis hela dagen. När jag kom ut i stallet så började jag med att fixa i stallet och hoppades på att det skulle sluta regna. Jag mockade , fixade mat och hö , smörjde alla 5 tränsen och lädergrimman osv, sen insäg jag att det inte skulle bli bättre så jag gav mig ut i spöregn.
Men jag hittade dessa bilder från i vintras och tycker nu att det är ganska bra väder ;)
 
 
Hoppas på att träningen imorgon går bättre. Om den går dåligt så tror jag att jag får ställa in miniderbyt och hoppa LD istället.. men får se.
/ felice

Kommentarer
Postat av: Jenny

sv;
Tack! :D

2012-06-25 @ 19:37:48
URL: http://benysbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0