sanningar

1. Det skulle vara ensamt att blogga själv!
2. Jag har naturligt råttfärgat hår.
3. Jag är rädd för ormar.
4. Jag hade en kanin när jag var liten som är döpt efter en klasskompis mamma... visste ju dock inte att det skulle bli min klasskompis då.
5. När jag var liten så hade jag en guldfisk som bytte färg ibland, nu i efterhand så undrar jag om mamma köpte en ny fisk och bytte när den dog.
6. Jag läser själv våran blogg och tycker den är bra! HAHAAHAHA
7. Jag äter inte kolhydrater till kvällsmaten från och med igår ! :P
8. Jag älskar att dans men jag suger på det. Menmen
9. Jag är stolt femenist / sexist ;)
10. Jag har fastnat på en super dålig låt... FULA KILLAR HETER DEN. och elsa visa mig den ;)
11. Det är oftast lättare att umgås med killar. Dom är alltid ärliga och säger vad dom tycker. Så man har aldrig på sig en ful tröja 2 gånger.
12. Jag ÄLSKAR min klass. NU. INTE DÅ , MEN NU
13. Jag tänker hålla kontakt med Louise hela livet, vi har klarat det än så länge !
14. Jag önskar att jag hade tävlat b-ponny för det är det gulligaste som finns.
15. Jag har en JÄTTE bra plan som mamma har gått med på , men tänker inte säga något här förren jag vet hur det blir!

/ felice


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är Dagens Awesome uppe! :)

Var gärna med!

OBS! Läs noga vad man ska göra, om du inte gör som det står så räknas inte bidraget :)

http://idahtt.blogg.se/2012/june/dagens-awesome-2.html

2012-06-13 @ 23:47:47
URL: http://idahtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0