TA DET LUNGT FELICE

NU.
Nu lugnar jag ner mig. Haha åh jag stressar igen mitt sommarlov och det är hemskt! Jag kommer inte ha några saker att göra sista månaden...
 
Idag så blir dagen inte så stressig i alla fall. På förmiddagen till typ halv 4 så ska jag var med Olle. Kommer bli super då han var sjuk jätte länge innan skolavslutningen och sen så blev han friks men då åkte han på semester , så har inte kunnat träffa honom på jätte länge. Så det blir kul! Vi ska till stan , får se vad vi gör där... Dräller.. HAHAH..
 
Sen på eftermiddagen så ska vi fota till våran nya header! Bra va? :)
Och efter det på kvällen så ska jag fota Louise och Millan :)
 
Tror det kommer bli en bra dag!
/ felice

Kommentarer
Postat av: Smilla

Fin blogg! :)

2012-06-19 @ 22:47:42
URL: http://smillalarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0