Bloggar från min skönhet!

OMG! iiiihhhhp! varning för fjortis inlägg!

nej men min älskade underbara mamma har köpt en ny dator till mig! och till henne också, hon ska använda den när hon betalar räkningar osvvosv. Men som ni kanske har märkt så har jag mest mobil bloggat, då min dator varit trasig på alla möjliga sätt och vis.

Mamma sa igår att jag faktiskt måste ha en ny dator, eftersom jag gör bland annat läxor och sånt på datorn.
men jag trodde inte hon skulle köpa en!!

BORTSLKÄMD ? nej bara ÄLSKAD ;)

nej men den gamla dator hade gjort sitt. Först hade mamma den för typ 6 år sen , och de senaste typ 2 åren har jag haft den. så den ska nu pansioneras. stavningen äger där..

men nu kommer det bli mer ordentliga inlägg när jag faktiskt kan blogga utan att bli jätte sur på min dator ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0