Dagens ridpass

Gick jätte dåligt,red i paddocken och tänkte bara rida igen honom och sen rida programmet. Men så blev det inte, då han va jätte hård i munnen. Om han gick "fint" så va han jätte pigg och om man tog tag i honom slängde han upp huvudet. Kände att det verkligen inte funkade och blev väldigt frustrerad så skrittade länge för att lugna ner mig och börja om,vilket inte gick bra. Trava sedan på långa tyglar många varv då han var så övertaggad, sen jobbade jag honom lågt bara för att vi skulle sluta bra, eller i alla fall bättre. Sen skritta jag i skogen, fyy vad jag hatar att rida i skogen egentligen, påminner mig om så mycket gammalt som aldrig mer kommer tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0