dåligt med bloggande .. VET ! ...

tänkte faktiskt göra ett video inlägg förut idag men kameran dog.
nu ska jag ut och kolla på mini eldosar ! hihi hundvalpar :) nej men jag lovar att komma igång med bloggningen när skolan börjar och jag får rutin på allt igen , har verkligen fullt upp just nu.

igår så tränade jag " inomhusfältävlan " vilket var helt värdelöst enligt mig.. hindrerna som är med hoppar jag på vanlig träning och ridläraren som vi hade var säkert jätte bra , men inte för mig och eo. men men hon hoppade allt och var ganska duktig. gick lite väl fort , men när hindrerna är så låga som dom var så lägger hon all energi på att springa istället för att hoppa.. men hon var duktig :)

och träningen på onsdag gick super !! åhh världens bästa ! pussi på min ponny!

imorgon ska jag på pay n jump :) 70-80 :) det är som klubbhoppning fast utan priser ;)

/ Felice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0