Födelsedagen

Dagen började med fika på sängen och paket, fick ett lackat träns. Sen fick jag ju jätte mycket på Göteborg horse show i feburari. Lägger ut bilder på tränset imorgon.Sen vid halv elva ungefär kom Felce och jag fick paket, ett jätte snyggt vitt schabrak som hon hade blinggat som schabraken jag la upp för ett tag sen.Bild kommer på dey också. Sen red jag och Felice trossnäs och testade lite olika nya väger. Efter att ha ställt om klockan en timme och sovit en timme mindre va vi båda lite över trötta och det blev ganska flummigt. Tur att ingen hörde oss, för vi kan verkligen inte sjunga, haha. Sen när jag kom hem åkte jag, mamma och Alexandra till den nya outleten och jag fick ett par jeans. Bild kmmer på dom med. Sen handlade vi och fixade lite saker. När vi kom hem så åt vi våfflor, för förutom att det är min födelsedag så är det ju våffeldagen;)
Dagen har helt enkelt varit jätte bra!



Harry vilar imorgon då jag ska på etik och moral med team värmland men hinner jogga en sväng med Millan innan så det gör jag, är ju sportig av mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0