Gästblogg!

Hejhej, Louise tyckte att jag skulle gästblogga lite så nu gör jag det!
Jag heter Ebba och går i samma klass som Louise, jag kan värkligen ingenting om hästar eller jo lite
man lär sig ju av Louise när hon babblar om hästar och massa grejs hela tiden!
Jag har ridit en gång i mitt liv och det var förraåret i november eller december hos Louise, jag red Millan... jag sitter där på hästen och Louise håller i henne samtidigt som jag travar(?) sen skulle vi gå över ett hinder Louise halkar och Millan med jag flyger fram och skriker och fick ännu mer panik eftersom man kan skrämma hästen(eller?)
men jag satt kvar där och överlevde, så nu är jag och Millan bästa vänner<3
Faktist så kan jag egentigen massa saker, typ vad sadel är, ni vet en sån som man spänner fast på hästen och sedan sitter man där:)
Jag håller inte på med någon sport, skulle faktist villja rida men!
1. Jag är allergisk
2. Jag vill inte rida med små barn.
Nu känner jag att det blev kanska mycket att läsa... Kolla in min blogg:
http://ebbabrundins.devote.se
Jag skriver om mitt otroligt tråkiga liv osv...

Det är jag, kändes ju lite fult att ladda upp en egobild blan massa häst bilder.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0