Jag är nöjd med mig själv

jag är så stolt över mig själv.
att jag har utveklas så på ett år. jag kan bjuda på mig själv. jag skäms inte och jag står för varje ord jag säger, och varje sak jag gör.
Jag och elsa pratade igår om att vi känner så mycket folk i 7an. Herregud, alla känner vi genom att vi drivit med dom.. hahaha typ :

- eyh du går i min spanska !

så varje gång vi ser denna person så säger vi så. detta har lett till konversationer som lett till relationer.
Jag kan göra bakåt kullebytta i korioren , och skrattar bara åt mig själv. det är bara roligt. inte pinsamt. Jag är stolt över mig själv. Hade skämts ihjäl om det hade varit för ett år sen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0