Mår som en kung

har haft en grym dag!
började med No på morgonen då jag satt med denna låt i hörlurarna :
jobbade på riktigt bra , om jag får säga det själv.
Dagen flöt på. luchen var ... usch , fiskpizza ? seriöst? så blev macka för min del..
På idrotten hade vi boxning, har inte mått så bra på länge! ÅHHH att bara få slå! Jag känner mig som en ny människa ! så någon dag ska jag till gymmet och träna mer boxning, mår bra av det ! Har inte blivit gym, på vääääldigt länge, hinner inte när man har häst , läxa, kompisar och skola.
Men ska bli kul att komma tbx.
Tog följe hem med Oskar och Joel. Hahah..
När jag kom hem så åt jag mellanmål med Elsa och Lovisa som senare kom.
Åkte sedan på träning.
Träningen var riktigt rolig! gick bra också! Det känns ju bra när det rullar på med träningarna.
Dock hade min klumpiga häst trampat sig själv med brodden i hagen , så hon blödde lite från ena benet, men inget som inte blodspraj kan fixa ;) nej men jag tvättade och så , så det är bra nu , det ska bara läka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0