Min syster

Måste bara säga att det är riktigt skönt med en syster som rider. Kag delar ju faktiskt häst med henne.
Men eftersom hon har Millan också så hinner hon inte rida Eo så ofta. Men jag hoppas du vet att du får rida så mycket du vill på VÅRAN ponny!
Det är verkligen skönt att kunna sitta hemma och plugga till ett prov när emilia kan åka ut och rida.
Och att hjälpa henne med hennes ridning. Det känns verkligen bra!
Och att ha en syster som bara är ett år yngre är underbart över huvetaget, när man tillexempel åker på semester så har man någon att va med. Och om man ska göra något, så som att gå till ica och handla, då blir allt mycket roligare när du är med Emilia.

Jag älskar min syster. Jag älskar båda mina systrar.

Jag , Eo och Emilia


Emilia och eo

Jag och Emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0