Mysig dag

Har haft en bra dag idag.
På morgonen firade jag min älskade pappa som fyller 40 idag. Jag älskar dig pappa!
Sen åkte jag till stallet vid 11, fotade Elsa och Pia. Försökte blogga då men inlägget kom inte upp :/ jaja..
Bilderna kommer sen , som jag lovade minna ;) hon ramlade inte av.

Sen så fixade jag i stallet och åt osv. Red själv min plutt vid 2. Gick kanon!
Jag bryr mig inte om hur det går imorgon för hon var underbar idag!
Gick och krökte på nacken och var allmänt underbar.

Imorgon blir det klubbhoppning , får se vad det blir för höjd , men 80 och något mer :)

Just nu sitter jag , mamma & Elsa och gör en hemlig sak, ni kommer få veta men inte nu ;)

Nu ska jag vara lite social. Så bloggar jag mer sen :) puss

/ Felice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0