När det första problemet försvinner kommer ett annat...

Red till grusgropen idag gick helt okrj halv passet i alla fall. Red dressyr först och det gick helt okej förutom att jag inte kunde sitta ordentligt för red i hoppsadeln då mamma kanske skulle ha åkt och fixat en sak med min dressyrsadel. Sen skulle jag hoppa stockarna och däckena och då flippa han ut helt totalt och bara drog, vilket han aldrig brukar göra. Så vet inte varför han gjorde så idag.Sen gick vi ner i vattnet en stund och Harry stog och plaska. Haha när vi köpte honom fick jag inte honom igenom vattenpölar och vatten, nu är det borta nästa problem nu vill han inte gå ur vattnet;) Imorgon blir det markarbete med mycket lydnad och tempoväxlingar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0