Verkligen taggad...

eller inte, Harry gick inte särskilt bra idag heller tyvärr. Vet inte vad som har slått honom, känns dock som han är lite stel och inte bara vrång. Så efter filiptad någon gång ska jag masera och hoppas det blir bättre. Just nu står han med back on track täcket på sig och liniment på halsen och rumpan. Ha fick ju nya skor idag också, han va jätte duktig och ryckte bara en gång och då var tyvärr oturen framme och hovslagaren fick symmen i fingret så det blev ett stort sår. Och som jag är mådde jag jätte dåligt då det blödde jätte mycket, hatar blod. Tror det mesta beror på att när det blöder mycket förknippar jag det med nåt allvarligt och farligt. Nej fyy hatar bara blod! Ska väl snart gå och lägga mig då vi ska upp tidigt.


Kommentarer
Postat av: Moa

Du kommer att vinna hela tjottaballongen Louise! Lycka till!

2012-03-23 @ 21:52:56
URL: http://www.moaojstrands.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0